TEATRUL MIC CAUTĂ UN NOU COLEG!
Ne mărim echipa!
Suntem în căutarea unui Inspector de Specialitate în cadrul Serviciului Financiar – Contabilitate – POST TEMPORAR
Cerințe specifice postului:
- studii de specialitate – studii superioare de lungă durată în știinte economice (diplomă
de licență recunoscută de Ministerul Educației și Cercetării); - cunoștinte de operare pe calculator: Microsoft Office;
- abilități, calități și aptitudini necesare: gândire logică, memorie, capacitate de analiză și sinteză, capacitate de organizare a activității, capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate, altor factori decizionali;
- fără cazier judiciar;
- experiență pe un post similar;
- vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani și 6 luni.
Atribuții:
- ține evidența obiectelor de inventar a costumelor, a recuzitei și a decorurilor în
conformitate cu dispozițiile legale; - întocmește registrul numerelor de inventar pentru obiectele de inventar și mijloace fixe;
- înregistrează scoaterea din evidență a obiectelor de inventar, a mijloacelor fixe, a biletelor
de spectacol și a caietelor program ale spectacolelor; - întocmește lunar situațiile financiar-contabile privind amortizarea mijloacelor fixe;
- întocmește lunar balanța analitică a materialelor, a obiectelor de inventar, a mijloacelor fixe, a biletelor de spectacole și a caietelor program ale spectacolelor din gestiunile existente în instituție;
- participă la inventarierea patrimoniului;
- întocmește documentația necesară și urmărește procedurile legale de declasare, scoatere din funcțiune, transfer fără plată, verificare și casare a bunurilor aparținând instituției;
- primește documentele primare privind achiziționarea de materiale pentru întreținerea și pentru prelucrarea în atelierele instituției, întocmind note de intrare recepție;
- calculează ordine de lucru pentru lucrările realizate în atelierele instituției și înregistrează în gestiuni obiectele de inventar rezultate;
- urmărește circulația documentelor financiar-contabile și ia măsuri de îmbunătățire a acesteia;
- asigură clasarea și păstrarea în ordine și în condiții de siguranță a documentelor și actelor justificative ale operațiilor contabile și evidența pierderii sau distrugerii lor parțiale sau totale;
- întocmirea și raportarea online și letrică către PMB a conturilor de execuție lunare a dărilor de seamă lunare, trimestriale, precum și a tuturor situațiilor ce trebuie transmise către PMB;
- raportarea către PMB a stingerii datoriilor în urma finanțării pentru arierate inclusiv transmiterea online și letrică a acestora;
- verificarea deconturilor astfel încât sumele înscrise în bonuri și facturi să corespundă cu cele din decont; totodată ca produsele facturate să coincidă cu cele înscrise în referat;
- verificarea tuturor documentelor (deconturi, facturi, ALOP-uri, contracte etc.) sub aspectul prezenței tuturor semnăturilor necesare, conform circuitului documentelor;
- calculul impozitelor pe spectacole, întocmirea și depunerea declarațiilor acestora;
- deținerea evidenței contractelor;
- întocmirea situației privind plățile restante, pe baza situațiilor plăților din evidența contabilă;
- raportează activitatea desfășurată, la solicitarea șefului ierarhic;
- în cadrul timpului de lucru îndeplinește și alte sarcini trasate de către Șeful Serviciului Financiar Contabilitate și de către Contabilul șef.
Angajarea pe postul temporar vacant se face conform O.G. 21/2007 coroborat cu art.83 lit. h din Codul Muncii.
Așteptăm CV-urile dumneavoastră la adresa resurse.umane@teatrulmic.ro până pe data de 31.10.2025.
Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la telefon 031 069 9594, intre orele 11.00-14.00.

