Anul dispărut. 200/7 Anul dispărut. 200/7Anul dispărut. 200/7 Anul dispărut. 200/7Anul dispărut. 200/7 Anul dispărut. 200/7Anul dispărut. 200/7 Anul dispărut. 200/7Anul dispărut. 200/7 Anul dispărut. 200/7Apa Vie Apa VieApa Vie Apa VieApa Vie Apa VieApa Vie Apa VieApa Vie Apa VieTinutul din miezul verii Tinutul din miezul veriiTinutul din miezul verii Tinutul din miezul veriiTinutul din miezul verii Tinutul din miezul veriiTinutul din miezul verii Tinutul din miezul veriiTinutul din miezul verii Tinutul din miezul veriiTinutul din miezul verii Tinutul din miezul veriiKaramazovii KaramazoviiKaramazovii KaramazoviiKaramazovii KaramazoviiKaramazovii KaramazoviiKaramazovii KaramazoviiKaramazovii KaramazoviiFamilia Fara Zahar Familia Fara ZaharFamilia Fara Zahar Familia Fara ZaharFamilia Fara Zahar Familia Fara ZaharFamilia Fara Zahar Familia Fara ZaharFamilia Fara Zahar Familia Fara Zahar
Ținutul din miezul verii
Ținutul din miezul verii de Tracy Letts

 

Trei surori se întorc acasă în momentul în care tatăl lor dispare într-un mod neprevăzut. Nici moartea lui și nici înmormântarea nu o înfrânează pe mamă să fie ceea ce a ajuns, un om crud, ironic și acid, care devorează fără oprire absolut tot ce prinde, antidepresive, viețile fiicelor ei și minciunile ascunse, departe în trecut.

Ținutul din miezul verii (August: Osage County) a avut premiera pe Broadway la Teatrul Imperial pe 4 decembrie 2007, iar piesa care stă la baza spectacolului a fost distinsă, în 2008, cu Premiul Pulitzer pentru dramaturgie.

 


Trailer spectacol ȚINUTUL DIN MIEZUL VERII pe VimeoYouTube sau Facebook.
Premiera oficială: 30 septembrie și 1 octombrie 2017


Cu permisiunea acordată de Abrams Artists Agency, 275 Seventh Ave./26th Floor, New York, NY 10001, USA. Toate întrebările cu privire la drepturile pentru piesă se adresează celor de mai sus.

Premiera mondială a Ținutului din miezul verii (August: Osage County) a fost prezentată în iunie 2007 de către Steppenwolf Theatre Company, Chicago, IL; Martha Lavey, director artistic și David Hawkanson, director executiv.

August: Osage County a avut premiera pe Broadway la Teatrul Imperial pe 4 decembrie 2007. Piesa a fost produsă de Jeffery Richards, Jean Doumanian, Steve Traxler, Jerry Frankel, Ostar Productions, Jennifer Manocherian, The Weinstein Company, Debra Black, Daryl Roth, Ronald Frankel, Marc Frankel, Barbara Freitag, Rick Steiner și Staton Bell Group.

Traducere: Smaranda Nicolau

Regie: Vlad Massaci
Decor și costume: Iuliana Vîlsan
Light design: Iuliana Vîlsan
Muzică originală și ilustrație muzicală: Bibi Vongehr

Distribuție:
Violet 
- Rodica Negrea
Barbara - Andreea Grămoșteanu
Ivy - Valentina Popa
Karen - Diana Cavallioti / Mădălina Ciotea
Mattie - Dana Dembinski-Medeleanu
Jean - Silvana Mihai
Bill - Mihai Călin/Virgil Aioanei
Charles - Claudiu Istodor
Charles Jr. - Ionuț Vișan
Steve - Cuzin Toma
Șeriful - Cezar Grumăzescu
Johna - Viorica Mureșanu

Regia tehnică: Ema Stoican
Suflor: Luminița Popovici
Producător delegat: Teodora Petre

Vlad Massaci profită de acest extraordinar al teatrului, în care totul e posibil, și suspendă spectatorul într-o clepsidră în care vieți întregi curg în ritm alert, tensionat. Îți taie respirația, ți-o redă, apoi o ia de la capăt, ca într-un joc de tortură. Și nu poți să nu te miri, văzând cum toți actorii, dar absolut toți, își depășesc limitele și împreună creează o lume perfectă datorită performanței lor. Personajele interpretate sunt atât de autentice, încât reușesc să depășească universul ficțional. Ele redau inclusiv prezența tatălui care e absent, dar care pare atât de viu în amintirea, emoția și gândul asumat al fiecărui actor. - Oana Bogzaru, „Ținutul din miezul verii”. Ce spectacol!

 

Ajuns la vârsta deplinei sale maturități artistice, Vlad Massaci își pune semnătura aurită pe un superb spectacol de actori, așa cum nu mai prea există astăzi prin Teatrele din România. Odată cu "Ținutul din miezul verii", Vlad Massaci realizează un simbolic arc peste timp, regăsindu-și și desăvârșindu-și stilul minuțios de lucru cu actorii [...] - Mircea Morariu, Actoria la putere

 

Vlad Massaci regizează excepțional un joc în care toți pierd, se pierd și se confruntă, inevitabil, cu propria ratare. Atac. Contraatac în forță asupra punctelor nevralgice. Lovituri de grație. Pentru că într-o lume aflată în pragul sfârșitului lumii, o lume în care răul se transmite genetic și în care nimeni nu mai are în final nimic de pierdut, nu-ți mai rămâne decât să omori tot restul de viu, bun și frumos din tine și din ceilalți. Să stingi lumina. Să-ți iei pastilele. Să închizi ochii, să calci peste cadavre și să dansezi pe morminte, cu zâmbetul sfârșitului pe buze. Sau, în cel mai bun caz, dacă ai noroc, să te sinucizi! Pentru că aici, în „Ținutul din miezul verii” unde este al dracului de frig, ”a iubi” se conjugă întotdeauna la timpul trecut, ca o lumânare care a ars la ambele capete. Adevărul ca Apocalipsă, la temperatura singurătății în care toți suntem îngropați de vii. - Edith Negulici, „Ținutul din miezul verii”/„cimitirul vesel” al familiei destrămate

  

Intrăm în „Ținutul din miezul verii” dintr-odată, fără vreun preambul, ca și cum „al patrulea perete” n-ar fi fost inventat vreodată. De data aceasta convenția teatrală este să intrăm în casă, adică în jocul actorilor. Și intrăm pentru a le înțelege dramele, pentru a le fi părtași la suferințele îndurate și, nu în ultimul rând, pentru a ne înțelege pe noi înșine. Textul scris de Tracy Letts este atât de valoros, încât Vlad Massaci nu a avut altceva de făcut decât să construiască personajele în jurul replicilor, iar decorurile s-au construit de la sine, au „crescut” în jurul textului și a celor care-l rostesc. Personajele fac economie de mișcare (cu mici excepții, cerute de anumite scene/momente), iar când translează spațiul mizează tot pe forță. - Nona Rapotan, Puterea cuvintelor și pasiunea actorilor

Sala: Sala Atelier a Teatrului Mic
Tarif: 30/20 (pentru elevi, studenți și pensionari) Lei
cumpara bilet

Galerie foto